Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ

Ο καλύτερος χειρισμός του βαθμού δυσκολίας των θεμάτων από τη μεριά της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων μείωσε φέτος σε σχέση με πέρσι το ποσοστό των υποψηφίων με βαθμολογία κάτω από τη βάση ενώ κράτησε περίπου το ίδιο υψηλό ποσοστό σε σχέση με πέρσι στους αριστούχους. Ωστόσο, επειδή φέτος έχουμε 5.000 λιγότερους υποψήφιους σε σχέση με πέρσι, αριθμητικά οι αριστούχοι μειώνονται και οι υποψήφιοι με βαθμολογία πάνω από τη βάση θα είναι λίγο περισσότεροι αριθμητικά από τους περσινούς. Κενές θέσεις στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ; Με το τσουβάλι! Πάνω από 12.000 !

1ο επιστημονικό πεδίο: Μικρή πτώση στα υψηλόβαθμα – μικρή άνοδος στα χαμηλόβαθμα
2ο – 4ο Επιστημονικό Πεδίο : Σταθερότητα στα υψηλόβαθμα – μικρή άνοδο στα χαμηλόβαθμα
3ο Επιστημονικό Πεδίο : Δεν υποχωρούν οι ιατρικές– Μικρή άνοδος στα ΤΕΙ
5
ο Επιστημονικό Πεδίο: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και Μαθηματικά ανεβάζουν τις βάσεις


Καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με πέρυσι σημείωσαν οι μαθητές που φέτος εξετάστηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, μεγαλύτερο ποσοστό εξεταζομένων πέρασε τη βάση του 10, με αποτέλεσμα να υπάρχουν λιγότερες κενές θέσεις στα πανεπιστημιακά ιδρύματα.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με τις ανακοινωθείσες βαθμολογίες των εξεταζόμενων σε πανελλαδικό επίπεδο μαθητών, αξίζει να επισημανθεί ότι φέτος σημειώθηκαν καλύτερες επιδόσεις συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, με ένα μεγαλύτερο ποσοστό εξεταζόμενων να επιτυγχάνει βαθμολογίες που υπερβαίνουν τη βάση εισαγωγής του «10». Η εξέλιξη αυτή καταδεικνύει ότι τη φετινή χρονιά σε σύγκριση με πέρυσι ένας μεγαλύτερος αριθμός μαθητών πρόκειται να εισαχθεί στα ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού συγκέντρωσε τον ελάχιστο απαιτούμενο βαθμό πρόσβασης σε Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι, δηλαδή της βάσης του «10». Ως εκ τούτου συνεπάγεται ότι για το έτος 2009-2010 θα υπάρξουν λιγότερες κενές θέσεις στα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας.

·Ενδεικτικά, στο μάθημα των «Μαθηματικών Θετικής Κατεύθυνσης» σημειώθηκε σε σχέση με το 2008 αύξηση στους μαθητές που ξεπέρασαν την βάση του «10» σε ποσοστό 9,69%.

·Στο μάθημα των «Μαθηματικών Τεχνολογικής Κατεύθυνσης 1» η αντίστοιχη ποσοστιαία αύξηση άγγιξε το 9,35%,

·ενώ αύξηση 8,61% σημειώθηκε στο μάθημα των «Μαθηματικών Τεχνολογικής Κατεύθυνσης 2».

·Αντίστοιχα, για το μάθημα επιλογής «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» οι μαθητές που πέτυχαν βαθμολογίες πάνω από τη βάση του «10» αυξήθηκαν κατά 7,66%,

·ενώ για το μάθημα της «Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης» η αντίστοιχη αύξηση έφτασε το ποσοστό του 6,06%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου