Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΙΟ

Και σ' αυτή τη χρονιά είχαμε θέματα διαβαθμισμένα έτσι ώστε οι μαθητές να μην χάσουν τη χρονιά τους στο σχολείο. Δηλαδή, όσοι μαθητές δεν ήταν κατ' ουσία και υποψήφιοι για την είσοδό τους στο Πανεπιστήμιο είχαν την ευκαιρία να γράψουν αξιοπρεπώς και να εξασφαλίσουν την απαιτούμενη βάση του 10.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

Για τους καθαρούς υποψήφιους έχουμε να πούμε οτι όπως πάντα το τέταρτο θέμα είναι το καθοριστικό όχι μόνο για την είσοδό τους στο Πανεπιστήμιο αλλά για την επιτυχία τους στις πρώτες επιλογές τους. Το τελευταίο, λοιπόν, θέμα χαρακτηρίζεται για την προτοτυπία του και βεβαίως για την ιδιαιτερότητά του. Είχε τις δυσκολίες του όχι όμως σ' ένα βαθμό ασύληπτο για τον διαβασμένο καλά υποψήφιο. Κυρίως τα ερωτήματα γ και δ ξεχώριζαν. Να παρατηρήσουμε, επίσης, οτι ο χρόνος των τριών ωρών έφθανε οριακά για να αναπτυχθούν όλα τα θέματα όπως έπρεπε. Έτσι παρατηρήθηκε οτι πολλοί μαθητές διαμαρτυρήθηκαν για την μη επάρκεια του χρόνου κι ίσως να έχασαν κάποιο θέμα από την έλλειψη αυτή.

Ένας βαθμός από 16 και άνω θα χαρακτηρισθεί ως πολύ καλός βαθμός για τα μαθηματικά κατεύθυνσης σήμερα.
Εκτιμούμε οτι και φέτος θα υπάρξει η 'καθιερωμένη' αποτυχία στα μαθηματικά ποσοστού στα 50%. Αποτυχία λογίζεται να μην περάσουν την βάση το 50% των υποψηφίων.
Τα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι καταλύτης για την βαθμολογία των υποψηφίων κυρίως για τους ενδιαφερομένους για τις σχολές του Πολυτεχνείου και της Φυσικομαθηματικής σχολής.
Η παραπάνω εκτίμηση στηρίζεται στην εμπειρία των προηγούμενων χρόνων και τολμούμε να την αναφέρουμε χωρίς να σημαίνει οτι αυτή θα είναι και η πραγματικότητα. Απλώς αναφέρουμε τη στατιστική με βάση την ποιότητα των θεμάτων.

ΝΕΟΕΕΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Για τα θέματα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας δεν έχουμε κάτι το περίεργο ή το δύσκολο, συγκρινόμενο με την ποιότητα των θεμάτων των μαθηματικών.
Απλά, κατανοητά και χωρίς δύσκολα σημεία.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ

ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΤΗΣ ΖΩΗΣ

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ




ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009