Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ


Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΘΕΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:

1. ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΤΟΥΣ.

2. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΔΥΣΝΟΗΤΟ Ή ΠΟΝΗΡΟ (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ).

3. Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ. Η ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ. Α. Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΦΟΥ Η ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ 20000 ΤΟ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ. Β. Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΓΝΩΜΩΝΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ, ΜΙΚΡΑ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΩΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ


2. ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΚΙ ΕΔΩ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΟΛΗ ΣΧΕΔΟΝ Η ΥΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ.


3. ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ. Η ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΙ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΣΑΦΗ. ΔΕΝ ΕΚΡΥΒΑΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ.


4. ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ.
ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ 2009





ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ 2009





ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2009







ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2009






2η ΗΜΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ