Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ 2009

Τα θέματα της Φυσικής φέτος ήταν εύκολα. Το λέμε ευθέως και είναι η αλήθεια. Ένας μαθητής που σκοπό έχει να περάσει την τάξη έγραφε άνω του 10 με άνεση.
Οι καθαροί υποψήφιοι έχουν εκπαιδευτεί σε πιο δύσκολα θέματα απ' αυτά. Έτσι αυτοί οι υποψήφιοι είναι σίγουρο οτι έχουν γράψει πολύ καλά.
Θα εξαιρέσουμε μικρά ενδεχομένως λάθη που μπορεί να μειώσουν το βαθμό που δεν είναι ουσίας ή δεν εκφράζουν έλλειψη γνώσης.
Άλλωστε πρέπει να πούμε οτι ο υποψήφιος που έχει στόχο το Πανεπιστήμιο και λιγότερα λάθη θα κάνει αλλά έχει εκπαιδευτεί σε τέτοια θέματα.
Αν κρίνουμε από τώρα τις βάσεις θα πούμε (τολμηρά ομολογώ) οτι οι βάσεις είτε θα μείνουν στα περσινά επίπεδα ή θα ανέβουν ανάλογα με τη ζήτηση των υποψηφίων.
Η ενδεχόμενη πτώση σε κάποιες σχολές δεν θα ωφείλεται στη δυσκολία των θεμάτων αλλά στην επιλογή (ζήτησ) των υποψηφίων.
Μένει το τελευταίο μάθημα για την Τετάρτη που έχουμε την αίσθηση οτι δεν θα καθορίσει ούτε στο ελάχιστο τις βάσεις.
Κατά την ταπεινή μας άποψη οι βάσεις έχουν ήδη διαμορφωθεί από σήμερα. Άλλωστε το λέγαμε πριν λίγες ημέρες οτι θα τολμήσουμε την πρόβλεψη αν και εφόσον υπάρχουν ικανά στοιχεία εκτίμησης. Και σήμερα τα θέματα της φυσικής έδωσαν το δεδομένο.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ

3 σχόλια:

  1. Γεια σας,
    θα ήθελα να σχολιάσω τα παραπάνω λέγοντας πως διαφωνώ κάθετα με τα λεγόμενά σας. Το ότι τα θέματα ήταν εύκολα δεν το χαρακτηρίζει το ότι εύκολα κατακτούνταν η βάση του 10 και πως οι ,οι μαθητές έχουν διδαχθεί δυσκολότερα προβλήματα. Για να καταλήξουμε αν ήταν δύσκολα πρέπει αρχικά να τα συγκρίνουμε με προηγούμενες χρονιές. Στο σχολείο μου (ωντας μαθητής που έγραφε σήμερα) τόσο μαθητές όσο και καθηγητές καταλήξαμε πως ήταν τα πιο απαιτητικά των τελευταίων χρόνων, μετά βέβαια από την ιδιαίτερη χρονιά του 2005. Συγκεκριμένα στο σχολείο μας, από την τεχνολογική κατεύθυνση δεν υπάρχουν περισσότερα από δύο αλάνθαστα γραπτά, ενώ και στη θετική δεν είναι πάνω από 3 τα γραπτά που πήραν 100. Σιγουρα είναι εύκολο να κρίνουμε εκ του ασφαλούς, όμως πρέπει, πέρα από την πολυπλοκότητα των θεμάτων και τους άλλους παράγοντες που συντρέχουν τη στιγμή που εξετάζεται ένας μαθητής, όπως εκείνος του άγχους, που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για το τελικό αποτέλεσμα της εξέτασης. Επίσης, σκεφτόμενοι πάλι συγκριτηκά καταλήγουμε πως, τα φετινά ήταν σαφώς πιο δύσκολα από τα περσινά θέματα της φυσικής. Εξετάζοντας και τα άλλα μαθήματα, κατά κοινή αποδοχή τα φετινά θέματα της γλώσσας ήταν αρκετά, θα λέγαμε, πιο δύσκολα, από τα περσινα. Τα θέματα των μαθηματικών γενικής παιδείας επίσης, αν και ιδιαίτερα εύκολα, ήταν πιο απαιτητικά από τα περισυνα (αντίθετα από τη βιολογία). Τα μαθηματικά κατευθυνσης κατα κοινη ομολογία τωμ ,αθηματικών ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά και μάλιστα ήταν σχεδον εφαμιλλης δυκολιας με τα περισυνα. Για την βιολογία κατευθυνσης, ειπώθηκε πως φετος επεσαν τα πιο δυσκολα θεματα των τελευταιων χρονων (ενώ το ΑΟΔΕ, κλασσικα, παραμένει στάσιμο). Οπότε ,ήπως τα σημάδια μέχρι στιγμής δείχνουν πως οι βάσεις σε 3ο και 4ο πεδίο θα ανέβουν; Για τα μαθηματα και τα πεδια τς θεωτητικής δεν ξέρω, αφού δεν εχω ασχοληθει καθολου με αυτά.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΤΑΤΟ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΡΑ. ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ 'ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ' ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΑΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΛΑΘΗ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΦΥΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ) ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΕΤΣΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΣΜΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ. ΕΜΕΙΣ ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΕΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΣ ΤΟ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ. Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ! ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Σ' ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΠΙΝΟΥΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΚΑΙ ΧΡΗΖΕΙ ΠΕΡΙΣΟΟΤΕΡΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤ΄ΑΡΧΗ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΟΥ.
    ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή